Кошик
1471 відгук
Широчайший выбор беспроводных наушниковПодобрать
+380 (97) 371-57-74
+380 (95) 706-98-03
ВАЙПЕР СУПЕР ПЛЮС
Кошик

Покришки і камери

ПРО КОМПАНІЮ RALSON (RALСO)

 

 

Фірма RALSON (з 1974р.) – ода з найбільших виробників шин у всьому світі. З кожним роком компанія Ralson збільшує виробництво і найменування своєї продукції дуже строго стежачи за якістю. Також Ralson є єдиною в своїй галузі компанією в Індії яка отримала акредитацію департаментом науки і технології уряду. На сьогодні компанія Ralson – лідер на ринку експорту шин і камер. Якість строго тестується в особистій лабораторії компанії.

В день виробляється більше ніж 100000 шин і 100200 камер. Країни, які імпортують продукцію Ralson: ПІВНІЧНА АМЕРИКА, Мексика, Південна Америка, Аргентина, Болівія, Бразилія, Чилі, Колумбія, Перу; АФРИКА, Буркіна-Фасо, Камерун, Чад, Конго, Єгипет, Гана, Кот-Д'івуар, Кенія, Малаві, Малі, Мозамбік, Марокко, Нігерія, Нігер, Сенегал, Південна Африка, Іспанія, Танзанія, Уганда, Замбія; ЄВРОПА, Чеська Республіка, Данія, Франція, Греція, Італія, Польща, Португалія, Великобританія; АЗІЯ, Бангладеш, Індонезія, Мальдіви, Шрі Ланка; СЕРЕДНІЙ СХІД, Бахрейн, Ірак, Іран, Пакистан, Саудівська Аравія, Туреччина, Йорданія, Кувейт, Оман, Об'єднані Арабські Емірати, Єменська Республіка.

Відмінну якість.

Дуже гнучка і легка.

Є шар захисту від проколів.

Доп інформацію уточнюйте за телефоном 097-37-15-774

Є великий і Дрібний ОПТ!

 

Як вибрати шини для велосипеда

Велопокришкі — один з важливих елементів велосипеда, а багато хто вважає їх найважливішим елементом велосипеда і не даремно. Від якості вашої гуми залежить як комфорт їзди так і безпеку руху, особливо на вологому дорожньому покрытим.

Ти їздиш на велосипеді кожен день і тобі потрібні покришки з хорошим зчепленням і з захистом від проколів? Або ти не яка вилазить з бруду крос-кантрийщик? Або ти рідко катаєшся на велосипеді і перш за все цінуєш комфорт? Для цих цілей потрібні різні типи велосипедних покришок. Крім того покришки повинна відповідати розміру обода. Ця стаття допоможе тобі обмежити твій діапазон вибору покришок.

 

Будова покришки для велосипеда.

Для початку давайте ознайомимося з будовою велосипедної покришки. На поперечному «анатомічному» розрізі можна побачити основні елементи покришки: борту, тканинну основу і поверхневий шар гуми.

Зовнішня оболонка виготовляється в основному з гуми або компаунда. Гуму отримують з каучуку, який добувають із соку каучукових дерев — такий каучук обходиться занадто дорого, тому переважно використовують синтетичний каучук. Для перетворення каучуку в гуму потрібно додати сірку. Цей процес носить назву вулканізація. Отриманий матеріал міцніше і еластичною за каучук-сирець. Для посилення міцності до гумі додають волокна, такі як і при виробництві автомобільних шин. Гуму, стійку до масла і бензину, можна виготовити тільки з синтетичного каучуку. Від натурального або синтетичного каучуку, найважливішого компонента гуми, залежать основні властивості покришки. Для поліпшення властивостей гуми крім каучуку в її склад додають барвники, вулканізатори, пластифікатори, стабілізатори, ущільнювачі та інші компоненти. Наповнювачі погіршують якість гуми, але вони також знижують ціну. Від тканинної основи залежить форма покришки. Вона складається з декількох паралельних шарів волокон, натягнутих між бортами «гуми». Волокна виготовляються з різних синтетичних матеріалів.

Компаунди   основа з різних полімерів і мономерів. Вони дешевше у виробництві, ніж гума, але за своїми властивостями випереджають гуму з синтетичного каучуку (у них менший опір коченню, а значить краще накат). Щоб дізнатися з якого матеріалу зроблена покришка потрібно провести по покришці сухим пальцем: гума потянеться за пальцем, а компаунд залишиться на місці.

 

Як дізнатися розмір покришки велосипеда.

Для початку дізнайтеся розмір поточних покришок. Просто перевірте бічну стінку покришки. Традиційна система розмірів заснована на зовнішньому діаметрі покришки, який вимірюється в дюймах (26", 27") або в міліметрах (600 мм, 700 мм). На шосейних покришках розмір позначається у вигляді парного числа, такого як 700x23. Перша цифра (700) позначає розмір, приблизно відповідний діаметру покришки у міліметрах, а друга цифра (23) — ширину шини в міліметрах. Ширина покришки може писатися як звичайним дробом (27x1 1/4) так і десяткової дробом (26x2.1). На покришках гірського велосипеда парний номер виглядає як 26x2.0, позначають поточний діаметр між бортами покришки (26 дюймів) і її ширина (2 дюйми). Покришки з однаковими числами взаємозамінні.

Ти не зобов'язаний купувати покришку строго тієї ж ширини, що у тебе встановлена зараз. Для поліпшення стабільності, зчеплення або інших чинників, що впливають на якість їзди, можливо тобі потрібні покришки інших розмірів. Але не слід занадто далеко відхилятися від поточних розмірів, так як можуть виникнути експлуатаційні проблеми або проблеми з довговічністю.

 

Шосейний туризм і гонки: Більшість шосейних покришок мають розмір 700 (іноді званий 700C). Як виняток до них відносять рідко зустрічається розмір 650 (використовується на передніх колесах для більш швидкого прискорення і/або в дитячих велосипедах для зменшення висоти велосипеда) і розмір 27", зустрічаються на старих велосипедах. Для уточнення розміру знайдіть його позначення на ободі.
Якщо ви не можете знайти розмір, то краще принесіть обід у веломагазин і разом з продавцем визначте потрібний розмір покришки, так як без спеціальних інструментів важко точно виміряти окружність. Більшість гонщиків їздять на самих вузьких шинах 700C шириною від 18 до 23 міліметрів. Для тривалих подорожей більше підходять покришки шириною від 25 до 28 міліметрів, що забезпечує кращу стабільність і комфорт.

 

Гірські велосипеди: На гірські велосипеди традиційно встановлюють покришки діаметром 26". У крос-кантрійних велосипедах і всіх гірських велосипедів покришки шириною від 1.8" до 2.4". Але велосипеди для даунхілу і фрірайду оснащені покришками шириною від 2.5" до 3.0", так вони повинні знижувати ймовірність падінь.

 

Найнеры: стали популярними в останні роки. Покришки для найнера являють собою більш широкий ребристий варіант 700-х покришок, використовуваних в цикло-кросі, і в іншому виглядають як звичайна гірська гума. Найнеры позиціонуються як велосипеди, здатні з-за технічних особливостей плями контакту легко їхати по бруду і піску. Також у них краще рух на повороті і тягове зусилля на підйомах з-за того, що у «великих коліс» більше пляма контакту.

 

Інші велосипеди: У циклокросовых покришок присутня невелика ребристість, вони вузькі, розмір 700C, соотвествующий геометрії циклокроссовых гоночних рам. У BMX покришок діаметром зазвичай становить 20".

 

Визначся з яких поверхнях ти їздиш.

Якщо ти їздиш по асфальту або іншим твердим рівним поверхням, то кращим вибором будуть сліки. З-за їх гладкої поверхні при мінімальних зусиллях з велосипеда можна вичавити максимум швидкості. Пропоноване ними зчеплення достатньо у більшості випадків.

Якщо ти їздиш на різних поверхнях, таких як бетон, асфальт, гладкий синглтрек та/або зрідка ділянки гравію, то оптимальним вибором стануть циклокроссовые покришки (для шосейних ободів) або полуслики (для шосейних або гірських ободів).

Для їзди по бездоріжжю потрібні покришки гірського велосипеда, що забезпечують зчеплення в самих різних умовах. Якщо ти переважно їздити по одному типу покриття, то вибери покришку під цю поверхню.

 

Наприклад:

  • Щодо гладкий гірський хребет Слікрок в пустелі Моэб не вимагає покришок з агресивною малюнком протектора.
  • Брудні дороги з безліччю коренів вимагають не тільки більш агресивні протектори, але і широко рознесені шипи, скидають бруд.
  • Покришки з широко рознесеними шипами зазвичай найбільш універсальні.

Якщо не знаєте які покришки краще підійдуть для твоєї местноссти, то запитайте у місцевого профі з веломагазину або вивчіть сайт виробника.

 

Який протектор краще.

Різні види покришок (туристичні, шосейні, прогулянкові) відрізняються в основному протектором. Протектор являє собою тривимірний малюнок на зовнішній поверхні покришки. Саме від нього залежить надійність зчеплення з дорожнім покриттям. Він грає важливу роль для будь-покришки, але особливо він важливий для шипастою гірської гуми, де невеликі відмінності в малюнку протектора впливають на їзду. Більший протектор забезпечує краще зчеплення, але також і більший опір коченню. Тому потрібно знайти баланс між швидкістю і вимогами до зчеплення.

Незалежно від стилю їзди гострий протектор необхідний всім. Коли він стирається до плоскої поверхні і/або стає округлим або нерівномірним, велосипед погано керований. Такі покришки слід замінити, щоб забезпечити краще зчеплення та безпеку. Якщо з-під гуми починає показуватися підшивка, то ви чекали дуже довго.

 

Гума слік

Сліки: Призначені для міста, туризму та гірських велосипедів. Сліки виглядають практично як шосейні покришки, але вони ширші. Вони майже гладкі, з ледь відчутним малюнком протектора. Сліки призначені для гладких поверхонь, таких як гірський хребет Слікрок, асфальт і хороший синглтрек. V-подібні канавки покращують рух на повороті на мокрих дорогах.

 

Полуслики для велосипеда

Полуслики: Це проміжне ланка між шипованной гумою і сліками. Вони розраховані на їзду по пересіченій місцевості так і на їзди по рівних дорогах. У них гладка центральна частина, що забезпечує мінімальне сопростивления кочення і швидке прискорення, а з боків агресивний протектор допомагає на поворотах. Вони ідеально підходять велотуристам.

 

Вивернутий навиворіт протектор

Покришки з інвертованим протектором: У покришок з вивернутим навиворіт протектором менший опір коченню, ніж у покришок з звичайним протектором, а порівняно сліками вище зчеплення і споротивления коченню. Використовуйте покришки з інвертованим протектором, якщо крім гладкого асфальту, ви епізодично їсте по бездоріжжю або по дорогах з безліччю ям і вибоїн.

 

Колючі покришки

Колючі: Якщо у вас екстремальний стиль їзди, то вибирайте гуму з більш агресивним протектором і хорошими шипами. Для їзди по рівних асфальтовим дорогах вони не підходять, так як «гальмувати». Для різних дорожніх умов розроблені різні стилі шипастых протекторів:

  • Шини з маленькими шипами швидше і підходять для гладкого синглтрека.
  • Покришки з шипами вище забезпечують більше зчеплення на технічно слолжных ділянках, таких як земля з корінням і камені.
  • Широкі покришки з міцними гребковым шипами найкраще підходять для піску.
  • Покришки з широкими зубцями у підстави краще проходять повороти на важких трасах.
  • Покришки з високими, широко розташованими шипами забезпечують експлуатаційну гнучкість в легких та важких умовах.
  • Покришки призначені для бруду мають широко розташовані шипи, так що бруд зісковзує з покришки. Якщо бруд утрамбуется між шипами, тоді ти згадаєш про сліки!

Зла гума

При купівлі покришок для гірського велосипеда зверніть увагу на протектор — він різний для переднього і заднього колеса. Протектор шини переднього колеса забезпечує бічну стійкість при проходженні поворотів. Протектор покришки заднього колеса розроблений для оптимальної передачі потужності і управління заднім колсеом. Встановлювати покришки на колесо потрібно з урахуванням направлениия обертання. Визначити напрямок обертання можна по стрілці на бічній стінці покришки, яка вказує на правильний напрямок обертання.

Ситуація з шосейними покришками не так складна. Покришки для переднього або заднього колеса зазвичай продаються в наборі. І з-за того що шосейні шини призначені для експлуатації на дорогах, немає такого розмаїття варіантів протектора, як для гоночної гуми.

Існують також шини з шипами для їзди по снігу і льоду. Цим покришкам потрібна обкатка не менше 50 км без різких прискорень і гальмувань.

 

Виберіть правильний ніпель — Presta або Schrader.

Переконайтеся, що ви вибрали правильний ніпель — Presta або Schrader.

Ніпель велосипедний

Ніпель Presta вже має вбудований ковпачок, який для накачування шини потрібно відкрутити і після завершення процедури затягнути. Ніпель Presta частіше зустрічається на дорогих велосипедах, особливо шосейних. Не використовуйте камеру Presta в ободі з отвором під Schrader, так як камеру може сильно зміститься і порватися.

 

Ніпель Schrader

Ніпель Schrader ширше, ніж ніпель Presta. Використовується клапан схожий на той, який використовується в автомобільних камерах. Вони поширені на недорогих і середньої вартості велосипедах. Ніпель Schrader не можна вставити в отвір, рассчиатнное на ніпель Presta. Якщо на твоєму колесі отвір під Schrader, то за допомогою спеціального адаптера можна безпечно використовувати ніпель Presta.

 

Інші аспекти вибору велосипедних покришок.

М'яка або жорстка гума?

В більшість покришок використовується тільки один тип гуми. М'яка еластична гума забезпечує найкраще зчеплення. Протилежним варіантом є більш міцна жорстка гума. Вибір типу гуми у більшості велосипедистів визначається їх фінансовими можливостями (як часто можна дозволити собі міняти покришки) і продуктивності (яка керованість потрібна на дорогах).

Велогонщикам вельми знадобляться покришки з подвійним компаундом. У них зовнішня частина, яка контактує з землею, зроблена з м'якої гуми, а між протектором і обшивкою знаходиться слойт твердої гуми. В результаті поліпшується зчеплення і проходження поворотів практично на будь-якій поверхні від бруду до кам'янистих парків і важких спортивних трас. Але вони потрібні не всім, а лише тим, кому потрібна продуктивність і швидкість.

 

Відстань між стібками (TPI).

Каркас покришки часто піддається ударам при різкому зростанні тиску, особливо при їзді по асфальту. Чим більше кількість стібків обшивки, тим покришка еластичною і краще чинить опір проколів.

Кількість стібків шосейної клинчерной покришки становить від 60 tpi (стібків на дюйм) до 320 tpi (у високопродуктивних клінчерних покришок або гоночних однотрубок). В інших покришках кількість стібків не перевищує 20 tpi. TPI зазвичай зазначено на сторінці з описом покришки.

 

Фолдинговые покришки.

У цих покришок борт зроблений не з металу, а з кевлара. Тому фолдинговые покришки легше, простіше перевозити і зберігати. Вони доступні як для шосейних, так і для гірських велосипедів. Їх головним недоліком є висока ціна.

 

Безкамерні шини.

Вони популярні у гонщиків. У чому ж переваги безкамерних шин? В залежності від маси тіла і місцевості таку покришку можна накачати слабкіше — аж до 20 psi. Це поліпшить зчеплення без виникнення «зміїних укусів» і поїздка стане м'якше. Які недоліки? Покришку можна як зазвичай встановити допомогою бортировок. Камеру все одно доведеться возити з собою, так як відремонтувати безкамерні покришки набагато складніше, ніж звичайні. У випадку пробою деякі виробники шин рекомендують просто використовувати герметик для безкамерних шин

Для них потрібні спеціальні обода. Однак можна купити конверсійний набір для преоброзования звичайних ободів в безкамерні . Вибір безкамерних шин для гірських велосипедів більше, ніж для шосейних. Ціна на безкамерні покришки починається від 50 доларів за штуку.

 

Як вибрати камеру для велосипеда.

Камера для велосипеда

При покупці камери зверніть увагу на окружність і ширину покришки. Установка камери правильної ширини дуже важлива для зниження кількості пробоїв і поліпшення накату. Якщо у тебе широкі покришки, то звичайно можна поставити камери трохи меншого розміру, так як вони здатні розтягуватися. Але все одно краще, щоб розміри камер і покришок соотвествовали один одному. Виберіть діапазон ширини, відповідний твоєї покришці — до прикладу, якщо у тебе покришки 2", то підійде камера з шириною від 1.75 до 2.125". І не забувайте про правильний тип ніпеля: Presta або Schrader.

 

Корисні поради по тиску в покришках.

У кожної покришки є свій оптимальної діапазон тиску, вимірюваний в psi (фунти на квадратні дюйми). Важливо дотримуватися рекомендацій виробника по тиску в покришці, які зазвичай вказані збоку на покришці. Рекомендований тиск зазвичай вказано на стінці покришки. Загалом:

  • Шосейні шини зазвичай накачують від 100 до 140 psi.
  • Покришки гірського велосипеда зазвичай накачують від 30 до 50 psi.

Більш низький тиск поліпшує зчеплення майже так само ефективно, як і гарний протектор і хороша техніка зеды. При їзді по пухкому грунті тиск також потрібно зменшувати, щоб не витрачати зайвих зусиль на створенні рівною «колії» на дорозі. Але надмірному зниженні тиску виникають проблеми з «зміїними укусами». Перекачувати покришку також не потрібно — при дуже високому тиску погіршується стабільність (в кращому випадку) або може лопнути камера (найгірший варіант), а також ви будете відчувати кожен камінчик. Якщо ви збираєтеся їхати по рівній твердій дорозі, то потрібно накачувати колеса сильніше — цим ми покращуємо накат велосипеда, але погіршуємо зчеплення. Тиск у покришці безпосередньо впливає на її довговічність. Їзда на недокаченной гумі руйнує її — покришка швидко зноситься незасимо від її ціни.

Гарні насоси здатні відображати тиск, в іншому випадку вам буде потрібно окремий манометр.

 

Як уникнути проколів.

Не існує абсолютно непрокалываемых покришок, але можна знизити ймовірність проколу. Захищені від проколів покришки зазвичай важче звичайних.

Покришки з захистом від проколів.

Ці покришки їдуть набагато гірше за звичайні, але при їзді по місту вони знижують ймовірність проколу в сім разів. Як забезпечується захист? Найчастіше застосовується захисний шар кевларових волокон; рідше просто збільшується товщина протектора. Такі покришки продаються під різними фірмовими брендами, яких повно на просторах інтернету.

 

Антипрокольные стрічки.

Антипрокольная стрічка

Захисна стрічка зазвичай являють собою тонку стрічку з пресованного пластику, яка розміщується між покришкою та камерою і знижує шанс проколу колючками, склом та інших гострими предметами. Вона додає близько 170 грам до ваги покришок.

 

Непробивні камери.

Являють собою просто більш товсту (і важку) версію звичайної камери.

 

Герметик.

Герметик для шин

Якщо ви втомилися шукати проколи камер і клеїти латки, то вам може допомогти застосування герметика. В камеру вводиться трохи герметика, що створює у місці проколу надміцну пробку, яка часто переживає і камеру, і покришку.

 

Як підібрати покришки в залежності від стилю їзди.

Давайте розглянемо варіанти покришок, для кожного типу велосипедиста.

 

Покришки для їзди в місті.

Знайдуться охочі міняти покришку на узбіччю жвавої траси? Напевно немає. Якщо ти постійно їздиш на роботу на велосипеді, то тим більше тобі насамперед потрібна покришка стійка до проколів за доступною за ціною.

Зверніть увагу на куленепробивні широкі покришки, для яких ями на дорогах не представляють великої проблеми. Типова ширина міських покришок в діапазоні від 28 до 35 мм для 700 покришок і від 1" до 2" для 26" покришок. Покришки ширше трохи стійкіше, але вони також і повільніше.

На деяких міських покришках протектори з маленькими шипами, які реально не потрібні за винятком тих випадків, коли маршрут пролягає по бруду або гравію. Такі покришки швидше повністю стираються, ніж сліки або покришки з інвертованим проетктором. Гладкий протектор швидше і більш стійкий на поворотах.

В покришках з захистом від проколів під протектором вбудований захисний шар, який підсилює захист проти проколів будівельним сміттям, колючками і битим склом.

 

Покришки для крос-кантрі.

Для тривалих серйозних покатушок вкрай важливий вага покришок, як і будь-яких інших компонентів. Краще всього підходять вузькі колючі покришки шириною від 1.8" до 2.4". Гонщики більше віддають перевагу покришкам шириною до 2", тоді як інші крос-кантрийщики з-за більшої універсальності воліють покришки шириною від 2" до 2.4". Крім ваги і ширини потрібно врахувати тип місцевості, де ти катаєшся. М'який синглтрек (бруд, грунт з корінням) і гірська місцевість типу Слікрок вимагають абсолютно різних покришок.

 

Гірський велосипед для фрірайду і даунхила.

Для фрірайду потрібні покришки, які добре тримають на крутих схилах, кам'янистих трасах, які можуть витримати годинник стрибків у парках для гірських велосипедистів. Потрібно протектор з агресивним малюнком і високими шпильками. М'який липкий гумовий компаунд забезпечує відмінне зчеплення на будь-яких ділянках, допомагає проходити повороти, але він швидко зношується, що збільшує витрати на покришки!

найкращі шини для фрірайду і даунхила мають ширину 2.5" до 3".

 

Їзда по шосе.

Для шосейних гонок та велосипедного туризм потрібні абсолютно різні покришки. Для гонок потрібні легкі тонкі швидкі покришки, а другим критерієм потрібно розглядати хороше зчеплення на поворотах. Якщо ви везете вантаж, то потрібно покришка ширше, ніж у разі відсутності вантажу.

Туристи теж захочуть відносно швидкі покришки, але комфорт і непробивність також будуть головними чинниками вибору. Для туризму обычновыбирают шириною від 32 до 35 міліметрів (для 700 покришок).

 

Ціна якісної шини для велосипеда.

Зрозуміло, що чим вище якість покришки, тим дорожче вона коштує. Дорогі покришки виготовляють з високоякісної гуми, що містить меншу кількість домішок, наповнювачів, і більш стійкою до перепадів температур, зношування під дією різних зовнішніх природних чинників (сонце, вода і т. д). У дорогих покришках використовується антипрокольный шар. Вони легше своїх більш дешевих аналогів. Замість сталевих бортів використовуються кевларові нитки, що також впливає на ціну. Але велопокрышку з кевлраровым бортом можна згорнути і покласти в рюкзак, що дуже важливо при далеких подорожах. Багато дорогі покришки здатні самостійно очищатися від бруду, постійно забивающей протектор.

 

часті питання.

Запитання: Як визначити необхідний розмір покришки?

Відповідь: Перед тим як купити покришку ти обов'язково повинен визначитися з необхідним розміром:

  • Визнач розмір обода: Не потрібно купувати покришку значно ширше або вже обода. Зазвичай виробники надають інформацію про рекомендованої ширини покришки для ободів на своїх вебсайтах або рекламних буклетах. Інший спосіб отримати точну інформацію про оптимальної ширини покришки під твій обід — це запитати у своєму місцевому веломагазині у знаючих людей.
  • Визначся — переважно по яких дорогах будеш їздити — чи потрібна підвищена стійкість широких покришок?
  • Оціни свій стиль їзди — ти скелелаз і тобі потрібні покришки вужчий або ти більше плануєш тривалі туристичні поїздки, що вимагають покришки ширше?

Запитання: Який найбільш універсальний тип покришки для міської їзди?

Відповідь: Сліки або покришки з інвертованим протектором. Вони забезпечують хорошу швидкість на асфальті. Маленькі шипи на протекторі трохи знижують швидкість велосипеда, але забезпечують краще зчеплення на ділянках з гравієм або брудом. Покришки середньої ширини (28 - 32 мм або 1.5" - 1.75") пропонують найкраще співвідношення швидкості і комфорту, по асфальту швидкість буде не дуже висока, але зате зможеш худо бідно їхати по бездоріжжю.

Запитання: чи Можу я використовувати ті ж самі гірські покришки в сухих і брудних умовах?

Відповідь: Ти звичайно їх використовувати можеш, але їх продуктивність буде завжди неоптимальною. Якщо ви новачок у велоспорті та/або маєте обмежений бюджет, то можете вибрати універсальну покришку або покришку найкраще відповідну твоїй місцевості.

Запитання: Я повинен придбати нові камери для моїх нових покришок?

Відповідь: Практично завжди, якщо ширина нової покришки відрізняється. Навіть якщо камера розрахована на 1.5" - 2", але вона пробула в 2" покришці хоча б 6 місяців, то її ширина вже не повернеться до колишніх розмірів і вона не влізе в тому 1.5" покришку. Знаючи цей момент ти збережеш багато часу, так як запхати таку покришку тому практично неможливо».

Запитання: Що робити щоб уникнути проколів?

Відповідь: Наші поради:

  • Завжди накачуйте покришку до тиску, вказаного на її стінці.
  • Використовувати покришки з захистом від проколів.
  • Між покришкою і камерою встановлюйте антипрокольную стрічку .
  • Купуйте покришки з високою кількістю стібків (вимірюється в tpi, відстань між стібками)
  • Завжди возите з собою ремонтний набір або герметик.

 

Короткий довідник по покришкам.

Корд: Це кільце з кевлара або сталі, яке утримується на ободі завдяки тиску повітря камери і становить частину силової структури велопокришкі. Сталевий корд коштує дешевше, але кевларовий корд гнучкий, що дозволяє покришкам складатися і економить до 50 грам ваги на покришку.

Клинчерные покришки: Покришка, в якій корд «обіймає» обід, утримується на місці тиском повітря. Приблизно 95% велосипедних покришок цього типу.

Кевлар: Синтетичне волокно, що використовується в корде покришки з метою збільшення довговічності, гнучкості та антипрокольных шарах. Термін кевлар (від англ. Kevlar) є торговим назвою араміда (полипарафинелин-терефталамида), має високу міцність (в 5 разів міцніше сталі, межа міцності 3620 МПа). Він був розроблений в 1965 році американською компанією DuPont. На початку 1970-х років почалося комерційне застосування кевлара.

Укус змії: Пробій, який виникає при защемленні камери між ободом і гострим або твердим предметом. Вирішити цю проблему дозволяє накачування покришки до максимально рекомендованого тиску.

Psi: Тиск в покришках у фунтах на квадратний метр.

Опір коченню: Тертя, що створюється при коченні покришки. На опір коченню впливають гумовий компаунд, малюнок протектора і тиск в покришці. Чим м'якше гума, менше проетктор і вище тиск, тим нижчий опір коченню.

Манометр для шин: Манометр, що показує тиск в покришці в psi. Використовується для визначення тиску в покришці.

Tpi: Витків на квадратний дюйм. Вимірюєте відстані між витками. Покришки з великою кількістю витків (120 - 160 tpi) більш непрокалываемые, легкі і дорогі, тоді як покришки з меншою кількістю витків (20 - 30 tpi) завжди дешевше, трохи масивніше і трохи менш довговічними.

Однотрубка: Також відома як прикленная покришка. Ці покришки використовуються в основному в гонках. Камери приклеєні всередині до покришці, яка в свою чергу приклеєна до спеціального обода.

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner