Кошик
416 відгуків
Широчайший выбор беспроводных наушниковПодобрать
+380973715774
+380973715774
+380957069803
ВАЙПЕР СУПЕР ПЛЮС
Кошик

    BMX Велосипеди

    ВМХ — розвиває або вбиває?

     

    Тільки в кінці минулого століття на Українських теренах з'явилися перші беймиксы. Дивлячись на молодь, скачущую по бордюрах і поручнів, яка стрибає з байком на стіни, припустити, що це не хуліганство і скоро стане олімпійським видом спорту, було важко. Але досі сперечаються — наскільки небезпечний цей вид спорту, чи потрібен він молоді?

    Займаються екстремальним веломотокроссом з підліткового віку і приблизно до 35 років. Беймиксеры сприймають своє хобі частіше, як субкультуру, засіб самовираження, спосіб життя. З'явився стиль freestyle в одязі, зростає число ВМХ-клубів за інтересами. Відповідно є затверджені правила безпеки, якими не можна нехтувати. Купуючи дитині перший экстримбайк, подбайте про його безпеку:

    • Шолом повинен забезпечувати повний захист особи — фулфейс (закритий з прорізом для очей).
    •  
    • Ремінець перед заїздом — застебнутий. Для прогулянкових заїздів можна надягати відкритий шолом. Без цього головного убору сідати на беймикс небезпечно.
    •  
    • Веломайка повинна бути з довгими рукавами. Матеріал, що містить лайкру, не допускається.
    •  
    • Брюки вільного крою з міцного матеріалу. Використання комбінезонів не рекомендується.
    •  
    • Для вело-екстриму передбачена спеціальна захист колін і гомілок. Краще брати щитки комбіновані.
    •  
    • Налокітники краще пластикові (еластичні марні), об'єднані захистять плече, лікоть, зап'ясті.
    •  
    • Панцир з комбінованого пластику охороняє хребет, спину, груди.

     

    • Обов'язковим елементом екіпіровки повинні стати рукавички. Вони робляться з спецпокрытием, щоб поліпшити утримання керма. Професіонали користуються обрізаними (крагами), початківцям бажано вчитися у цільних.

     

     

    Ретельно перевіривши всі вузли і деталі, що купується ВМХ, не забудьте про безпечну екіпіровку, яка зробить тренування підлітка комфортними та безпечними. Ризикувати чи ні, робити своє життя яскравим і адреналінової або займатися наукою в бібліотеці, кожен вирішує сам.

    Адреналін іноді називають станом польоту і боротьби, хоча він є медіатором стресу. Чим корисний: розщеплює жирові тканини; гіпотонікам підвищує кров'яний тиск; дарує яскраві позитивні емоції; застосовується в медицині як протишокова терапія, стимуляція важливих життєвих функцій організму.
     

     

    Адреналіновими вважаються професії бізнесменів, реаніматологів, журналістів, людей у погонах.

    І до цього треба готувати підростаюче покоління, якщо хочете бачити їх успішними і благополучними.

    Це багато в чому залежить від батьків, що визначають дітей у гуртки та секції.

    Хочете, щоб дитина був захоплений улюбленою справою, а не сидів годинами в Інтернеті, вибирайте для нього активні цікаві заняття, такі як ВМХ.

     

    ОСОБЛИВОСТІ АСОРТИМЕНТУ ВЕЛОСИПЕДІВ BMX В НАШОМУ МАГАЗИНІ

    Для різних технік їзди існують свої, найбільш підходящі моделі велосипедів BMX. В нашому асортименті є варіанти для: рейсингу – гонки на час по трасі зі складним рельєфом, з перешкодами і трамплінами; флетленда – виконання різних трюків на рівних поверхнях; фрістайлу – виконання трюків у вільному стилі. Розділ BMX велосипедів для фрістайлу представлений моделями для дьорт-джампінгу, а також є варіанти дьорт, стріт і парк. В асортимент магазину ми внесли пропозиції як для профі, так і для тих, хто тільки починає своє знайомство з велотрюками. У нас можна придбати як універсальний чорний BMX великий, так і яскраві моделі – для тих, хто не любить нудні забарвлення. Крім того, в каталозі є варіанти з різним розміром коліс і рами, що дозволяє підібрати підходящу модель під певний вік і зростання. Ми подбали і про те, щоб у нас можна було підібрати варіанти велосипедів на будь-який бюджет. Вартість брендових БМХ вище, ніж продукція відомих марок, але і надійність, довговічність перше - поза конкуренцією. Але навіть якщо ви вирішите купити у нас бюджетну модель, можете бути впевнені: це одні з кращих пропозицій в своєму ціновому сегменті. Ми дорожимо своєю репутацією, тому наш магазин не продає підробки або неякісний товар.

     

    ЧОМУ КЛІЄНТИ ОБИРАЮТЬ НАШ МАГАЗИН?

    Україна – одна з тих країн, де трюкова велоезда користується величезною популярністю, тому з кожним роком все більше людей шукають, де замовити великий велосипед BMX (бемикс, БМХ), щоб і ціна була не надто високою, але і якість не підвело. У Європі, наприклад, існують вузькопрофільні магазини, де продають тільки трюкові великі. В останні роки BMX-shop (БМХ шоп) - не рідкість в Україні. Інші покупці з метою заощадити шукають б/у варіанти. І якщо ви роздумуєте, який велосипед BMX (БМХ) краще купити новий або беушный, наша відповідь: однозначно новенький оригінал, тим більше, що ціни на них в Україні варіюються в досить широкому діапазоні, тому можна підібрати модель на будь-який гаманець. Зокрема, в нашому інтернет-магазині можна купити різні спортивні велосипеди – великий BMX (БМХ) для досвідчених і легкий варіант беймикса для початківців – за найбільш привабливою на вітчизняному ринку ціною з доставкою в будь-який регіон України. Клієнти обирають наш магазин, тому що viper-super-plus.com.ua – це: широкий вибір велосипедів на будь-який бюджет; ідеальне співвідношення вартості та якості товару; можливість швидкої покупки в режимі онлайн; оперативна доставка в будь-яке місто України. Якщо ви оформляєте замовлення на BMX або інші великі в нашому магазині, і у вас виникли питання, завжди можна звернутися за допомогою до консультантів – вони допоможуть вибрати кращу модель, яка відповідає вашим запитам. А для більш швидкого і якісного пошуку радимо скористатися фільтрами, передбаченими на сайті. https://viper-super-plus.com.ua

     

    Привчіть з дитинства до виправданого ризику, безпечного катання — зросте фізично здоровий, активний, цілеспрямований спадкоємець, що радує успіхами в будь-якій справі.
     

    1 2

    ВМХ — байки для початківців екстремалів
     

     

    На початку XXI століття в списку літніх олімпійських дисциплін з'явився ВМХ (беймикс), який набирає популярність не по днях, а по годинах. Bicycle Moto eXtreme — веломотокросс. На попит швидко відреагували виробники: сьогодні у продажу великий вибір екстремальних велосипедів для різних напрямів і стилів, у всіх цінових категоріях. З чого почати, як вибрати перший ВМХ-байк, яку дисципліну віддати перевагу — розповімо тут.
     

     

    Спортивні напрями беймикса

     Перш, ніж розбиратися в особливостях моделей, потрібно прийняти рішення   яким видом вело-екстриму зайнятися.

    1. Race — гонки на грунті з перешкодами. Стандартна траса складається з декількох прямих ділянок, віражів, безлічі перешкод (стіл, верблюд, хвилі тощо). Стартують зі схилу (до 4-х метрів висотою) одночасно 8 гонщиков.
     

     

    2. Flatland — танці на байку. Виконання фігур на плоскій поверхні. Саме «безпечне» напрям. Але в порівнянні з іншими видами — дуже екстремально не просте.


     

    3. Freestyle — вільний стиль. Він поділяється на декілька видів: Vert (прямовисний) — робота в U-подібній рампі. Котячись з одного краю рампи, беймиксер вилітає вгору на іншому, в повітрі виконує комбінації і каскади. 
     

     

    Dirt (грунт) — на грунтовій горбистій трасі велосипедист розганяється, на підйомі вилітає вгору і видає виверти.
     

     

    Street (вулиця) — їзда і прийомчики виконуються на природних міських перешкоди — сходи, бордюри, перила.

     

     

    Park (парк) — об'єднує стилі Street і Vert. Створені спеціальні ділянки з перешкодами для тренування навичок їзди і виконання стрибкових елементів. Найбільш просунутий вид фрістайлу, бо не пов'язаний з ризиком пересування по проїжджої частини, пішохідних доріжках, небезпечним природним перешкодам. Для початківців — дуже хороший старт.
     

     

    Щоб зрозуміти відмінності звичайного велосипеда і ВМХ, розберемо кілька трюків, виконуваних спортсменами: катання на задньому колесі без участі педалей; стрибки з висоти; подлеты на трамплінах і приземлення з продовженням руху; обертання керма в повітрі на 360 градусів; вертикальна стійка в повітрі (кермо і особа — до землі) з жорстким приземленням для продовження руху.
     

     

    Всі ці «ейри і канкани» на звичайному мотоциклі зробити неможливо, та він просто розвалиться після першого трюку. Ось чому з'явилася в промисловості окрема лінійка — веломотокроссовые байки.

     

    З чого збирається ВМХ
     

    Екстремальне катання вимагає спеціального набору матеріалів та деталей, щоб машинка витримала навантаження, падіння, жорстке приземлення. Цей двухколес повинен бути міцним, легким, маневреним. Виходячи з цього, виробник змінив стандарти велосипеда.

    Основні відмінності і переваги ВМХ:

    • змінена геометрія рами:
    • невеликі габарити байка знижують вагу, збільшують маневреність;
    • рама, вилка, кріплення — з найміцніших ударостійких матеріалів;
    • відсутність перемикачів, система приводу — синглспид;
    • відсутній підвіска;
    • на осях коліс присутні пеги — підставки для ніг, допомагають виконувати трюки;
    • педалі широкі, шиповані;
    • на двох колесах-трикамерні обідки.

    Всі зміни спрямовані на посилення міцності всієї конструкції. 
     

    Рама

    Основа екстрим-байка — ригидная база з спеціальних труб (технологія батінгу), низька і часто витягнута. Біля керма для надійності конструкції є додаткове ребро жорсткості (косинка).

    Заднє колесо кріпиться до підсідельної стійці і верхній трубі рами одночасно. Станина не повинна бути важкою, вважається, що для професіоналів є максимальним вагу в 3 кг

    Початківцям спортсменам підійде більш важка модель: треба навчитися стійкості, не стрибати вище своїх навичок. З появою досвіду можна думати про меншій вазі конструкції.


    Станина не повинна бути важкою, вважається, що для професіоналів максимальним є вага 3 кг. Початківцям спортсменам підійде більш важка модель: треба навчитися стійкості, не стрибати вище своїх навичок. З появою досвіду можна думати про меншій вазі конструкції. 

     

    Колеса

    Шини невеликі — не більше 20 дюймів на 36 і 48 спиць. Самі колеса роблять максимально міцними, вісь посилена. Маленькі колеса полегшують конструкцію і дозволяють легко управляти байком. 

     

    До осей кріпляться трубки (пеги) для опори ніг під час трюків. Цими ж пегами ковзають по поверхні поручнів та інших поверхонь. Навантаження на осі дуже потужна, тому до коліс пред'являються особливі вимоги: в цьому вузлі потрібні тільки промислові підшипники.

     

    Кермо

    Біля керма немає ніяких тросів, бо він повинен крутитися на 360 градусів в обидві сторони. В основі керма кріпиться додаткова перекладина (кроссбар), це додає жорсткості. 
     

     

    У екстрим-байків рулі бувають різними по геометрії: класичний — одна зігнута труба і кросссбар; чотирьохелементний — незалежні труби, приварені з різних сторін до центральної щаблини, посилені кроссбаром; із заниженим кроссбаром — де немає великого навантаження, але потрібна висока точність настройки. Є інші варіації, але вони вже професійні. Самий міцний і надійний кермо-класика.

     

    Гальма

    Гальмівні системи у веломотокросса — Y - або U - brake колодки. Досвідчені байкери, впевнено працюють на швидкості, взагалі знімають гальма. У цьому випадку гальмують підошвою взуття, затискаючи покришку заднього колеса. У деяких дисциплінах ВМХ відсутність гальма — обов'язкова вимога.

     

    Щоб трос гальма не перекручувався під час крутіння керма, на беймикс встановлюється гироротор. Цей механізм має підшипники і розгалужувачі, не дозволяють закрутку.

     

    Педалі

    Основна опора для ніг велосипедиста — шиповані педалі. Дуже важлива зчеплення взуття з педаллю при виконанні комбінацій. Соскользнувшая нога — це втрата контролю над байком. 
     

     

    Розрізняються педалі по матеріалу:

    • алюміній — недорогий, не дуже міцний, найважчі педалі;
    • магній — легкий, дорогий;
    • пластик — легкі, але швидше ламаються.

     

    Підшипники в педалях краще використовувати промислові.

    Для начинающих сойдут насыпные, но с увеличением нагрузок они быстро выйдут из строя. 

     

    Седло

    Важная деталь обычного велосипеда — седло, в ВМХ особой роли не играет. Гоняют на этих кроссерах стоя, фигуры тоже исполняют стоя: в некоторых на седло кладут руку или зажимают его коленями.

    Специфічні відмінності за стилем залежно від того, який напрямок веломотокросса ви виберете, потрібно підбирати і «залізного коня». Кожна лінійка цих байків має спеціалізовані навороти.