Мотоблок Бензиновый Кентавр МБ 40-1С/G (13Х5.00-6) (7л.с., бензин) Активна фреза
- Готово до відправки
- Код: МБ 40-1C/G
26 735 ₴
- +380 (95) 706-98-03
- +380 (98) 959-31-01
Опис мотоблока Кентавр МБ 40-1С
Мотоблок МБ40-1С: універсальний помічник. Мотоблок МБ40-1С по праву займає одне з перших місць у рейтингу популярності цієї техніки. Він чудово справляється з обробкою ґрунту на ділянках малого та середнього розміру з різними типами ґрунту. Втім, МБ40-1С подужає і більший майданчик − просто на це буде потрібно трохи більше часу.
МБ40-1С чудово культивує ґрунт у місцях, куди складно або неможливо заїхати трактором. Зокрема − між виноградниками, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах, у теплицях, парниках і т.д.
З МБ40-1С працювати просто. Головна перевага цього мотоблока − значно менше навантаження на руки працівника порівняно з іншими моделями середнього рівня потужності. З ним легко і комфортно може працювати людина, що не має хорошої фізичної підготовки.
Зниження навантаження відбувається завдяки компоновці, характерної для набагато потужніших професійних машин, а саме − роторна ґрунтофреза винесена назад і приводиться в дію через окремий редуктор. У свою чергу, поступальний рух усього агрегату вперед або назад здійснюється завдяки провідним колесам з шевронним протектором «ялинка».
Така конструкція мотоблока дає масу переваг і працювати з ним незрівнянно легше, зручніше та ефективніше.
Потужність МБ40-1С. Потужність бензинового двигуна − 7 к.с. Цього цілком вистачає для культивації більшості типів ґрунтів, за винятком кам'янистих.
Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур'яни, вони без проблем перемелюють роторною ґрунтофрезою, що обертається з високою швидкістю.
Головне − вчасно чистити ножі фрези. Для зручності очищення фрези задня частина захисного крила зроблена відкидною.
Сумісність з навісним обладнанням. Ще одне відчутну перевагу мотоблока МБ-40-1С перед звичайними культиваторами − можливість роботи з іншими навісними інструментами. Знявши роторну фрезу, можна (через спеціальну перехідну зчеплення) встановити підгортальник, плуг або плоскоріз.
До речі, якщо ґрунт пухкий, можна встановити металеві ґрунтозачепи замість пневматичних коліс − для кращого зчеплення.
Таким чином, зупинивши свій вибір на мотоблоку МБ-40-1С, ви отримуєте надійного і універсального помічника в будь-якому господарстві.
Особливості моделі Кентавр МБ 40-1С:
- Висока якість розпушування забезпечується завдяки високій швидкості обертання роторної ґрунтофрези − 250 об/хв. Це майже вдвічі більше, ніж у моделей з ґрунтофрезою замість коліс при відносно повільному (близько 2 км/год) переміщенні мотоблока по оброблюваній ділянці на ведучих колесах. Таким чином, можна за один прохід рихлити ґрунт на всю глибину захоплення ґрунтофрези.
- Унікальний конструктив. Кожна половина роторної ґрунтофрези складається з окремих секцій-роторів. Їх можна легко і швидко зняти або поставити назад для регулювання ширини культивації. А щоб частини захисного крила, що виступають, не пошкоджували рослини, саме крило теж зроблене розбірним.
- Виняткова стійкість. У процесі роботи вся вага мотоблока оптимально розподіляється між провідними колесами і ґрунтофрезою. При цьому центр ваги агрегату розташований дуже низько. Це робить мотоблок надзвичайно стійким − працівникові не потрібно докладати стільки зусиль для підтримки рівноваги агрегату, скільки при культивації звичайними мотоблоками.
- Легка керованість. Ведучі колеса позбавляють працівника від необхідності вручну штовхати або тягнути мотоблок по полю. Ввімкнення переднього або заднього ходу здійснюється дуже просто − затисненням потрібного важеля на рукоятці керма.
- Маневреність. Повернути і розгорнути мотоблок можна практично на одному місці, оскільки колія ведучих коліс набагато вужча ширини захоплення фрези, і вони не створюють відчутного опору при розвороті.
- Опора на ведучі колеса значно зменшує вібрацію керма від обертання ґрунтофрези та ударно динамічне навантаження від зіткнення ножів фрези з камінчиками або твердими фрагментами ґрунту.
- Ергономіка. Важелі переднього і заднього ходу, важіль ручного газу і вимикач двигуна зручно розташовані на кермі. Кермо, до речі, не тільки регулюється по висоті, але його можна швидко скласти. Це зручно при транспортуванні в машині або при зберіганні.
ОПИС:
1) Надзвичайно стійкий і легкий у керуванні завдяки низькому центру ваги.
2) Простий вибір напрямку руху, одна передача для руху вперед і одна — для руху заднім ходом.
3) Є блокування від випадкового натискання важелів переднього й заднього ходу.
4) Безпечне нормально розімкнуте зчеплення реалізоване натягненням пасової передачі.
5) Вимикач двигуна на кермі в зручному місці.
6) Кермо регулюється за висотою й може бути складаним для зручності транспортування.
7) Приводні паси багатострумкові, високої якості, є датчик контролю рівня масла в картері двигуна.
8) Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива і фільтр на виході.
9) Об'ємна захисна решітка на глушнику від можливих опіків.
10) Наявність пневматичних коліс (13х5.00-6б) у комплекті, міцна ручка-бампер для перенесення.
11) Швидке переведення коліс із транспортного в тягове положення за допомогою фіксаторів.
12) Висока якість розпушування грунту завдяки високій швидкості обертання грунтофрези — 250 об/хв.
13) Змінна (1+2)+(2+1) ширина захвату грунтофрези 500/780 мм, посилені гнізда для кріплення ножів.
14) Ножі шаблеподібної форми розташовані спірально — це забезпечує плавність роботи.
15) Відкидна (для зручності очищення ножів) задня частина та змінна ширина захисного кожуха.
ДВИГУН | |
Модель двигуна | 170F |
Тип палива | Бензин |
Потужність двигуна, к.с. | 7,0 |
Робочий об'єм двигуна, см³ | 208 |
Номінальні обороти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | ≤374 |
Ємність паливного бака, л. | 3,6 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Двоступеневий |
Тип, ємність АКБ А∙год | - |
Обсяг картера двигуна, л | 0,6 |
Тип масла в картері двигуна | ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня масла | Є |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Обсяг системи охолодження, л | - |
Тип охолоджуючої рідини | - |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА | |
Тип приводу трансмісії | Ремінний |
Тип зчеплення | Натяжкою ременя |
Тип приводних ременів | 10РК600 / 5РК730 |
Струмок для підключення активного навішування | - |
Тип коробки передач | Ремінного типу |
Кількість передач | 1/1 |
Спосіб включення заднього ходу | Рукоятка на кермі |
Привід фрези | Прямий черв'ячного типу |
Вал відбору потужності | - |
Обсяг масла в картері трансмісії, л | 0,5 |
Тип масла в картері трансмісії | ТМ "ДТЗ" ТАД-17 И API GL- |
Транспортні колеса | 13Х5.00-6 |
Колія коліс, мм | 405 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 3,2 / 3,2 |
Тип і регулятор керма | По висоті |
РОБОЧІ ОРГАНИ | |
Тип причіпного пристрою | - |
Спосіб установки грунтофрези | Окремо від транспортних коліс |
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв | 250 |
Кількість секцій грунтофрези, шт | 6=(1+2)+(2+1) |
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези | 4,0 ММ Х 155 ММ / 18 шт. |
Ширина захвату грунтофрези, мм | 560, 720 |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 285 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ | |
Електрообладнання | - |
Вимірювальні прилади | - |
Інше обладнання | - |
ЗІП | В комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм | 1500х700х1100 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 70 / 70 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Гарантійний термін | 12 міс |
Країна виробник | Україна |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Марка двигуна | МБ 40-1С |
Діаметр коліс | 6 дюйм |
Стан | Новий |
Система запуску | Механічний стартер |
В комплекте оборудования | Фрези, Колеса пневматичні |
Максимальна ширина обробки | 72 см |
Мінімальна ширина обробки | 56 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 1 вперед/1 назад |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Ні |
Маса | 83 кг |
Галузі застосування трактора | Сільськогосподарські |
Призначення трактора | Мотоблоки |
Тип ходової трактора | Колісні |
Потужність | 7 л. с. |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Об'єм масляного бака | 0.6 л |
Кількість циліндрів | 1 |
Об'єм двигуна | 208 куб. см |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Витрата палива | 0.374 л/год |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Об'єм паливного бака | 3.6 л |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Користувальницькі характеристики | |
Кількість секцій фрези | 6 шт |
Кількість ножів фрези | 18 шт |
- Ціна: 26 735 ₴