Кентавр МБ2050Д/М2 (колеса 4.00-8)
МБ 2050Д/М2 — це полегшена версія однієї з найбільш популярних дизельних мотоблоків «Кентавр», моделі МБ 2060Д. Він має таку ж саму конструкцію, але оснащений двигуном потужністю 5,0 к.с., редуктором меншого розміру та ваги, ґрунтофрезою з максимальною шириною захоплення 840 мм та транспортними колесами 4.00-8.
Завдяки компактності та порівняно невеликій вазі, він більш маневрений у роботі, керувати ним простіше та комфортніше, особливо в умовах обмеженого простору, наприклад, на грядках або поміж дерев. До того ж, його ціна значно нижча.
Це чудовий вибір для обробки присадибної садово-городньої ділянки малої або середньої площі.
Головні переваги моделі Кентавр МБ2050Д/М2 (колеса 4.00-8):
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом — значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу — унеможливлює випадкове ввімкнення заднього ходу, підвищує безпеку.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі — дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез — краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, збільшує експлуатаційну масу техніки.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) — з суцільним металевим корпусом та зручним баранчиком для регулювання.
Паливний бак має кришку на різьбі у горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації дизпалива і, як наслідок, зниження зносу паливної системи.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 2 гвинтів — дає змогу налаштувати кермо за висотою та кутом повороту для комфортної роботи.
Гумові м’які нековзні руків’я на ручках керма та на важелях перемикання КПП — більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Об’ємний металевий кожух на глушнику — захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+2)+(2+1) ширина захвату фрези 580/840 мм зі знімними секціями — дає змогу вибрати потрібні розміри для обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку — для зменшення рівня шуму під час роботи мотоблока.
Універсальний причіпний пристрій — дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (безпосередньо або через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.
Пневматичні транспортні колеса 4.00-8 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості, з рифленням.
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами з внутрішньою гранню.
Напрямна для відведення вихлопних газів спрямовує потік вниз, убік від оператора мотоблока.
Багатоступеневий повітряний фільтр контактно-масляного типу забезпечує високий ступінь очищення повітря.
Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.
ДВИГУН
|
|
Модель двигуна | ДД 170 |
Тип палива | Дизель |
Потужність двигуна, к.с. | 5,0 |
Робочий об'єм двигуна, см³ | 211 |
Номінальні обороти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 285 |
Ємність паливного бака, л. | 2,5 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Контактно-масляного типу |
Тип, ємність АКБ А∙год | - |
Обсяг картера двигуна, л | 0,75 |
Тип масла в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня масла | Є |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Обсяг системи охолодження, л | - |
Тип охолоджуючої рідини | - |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА |
|
Тип приводу трансмісії | Прямий шестерний |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип приводних ременів | - |
Струмок для підключення активного навішування | - |
Тип коробки передач | Шестерна |
Кількість передач | 2/1 |
Спосіб включення заднього ходу | Рукоятка на кермі |
Привід фрези | Прямий з конічним редуктором |
Вал відбору потужності | Задній продольний під шпонку Ø14, L=24 |
Обсяг масла в картері трансмісії, л | 2,0 |
Тип масла в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17И API GL- |
Транспортні колеса | 4.00-8 |
Колія коліс, мм | 560 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 7,4; 10,0 / 5,5 |
Тип і регулятор керма | Швидке регулювання по висоті і напрямку |
РОБОЧІ ОРГАНИ |
|
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Спосіб установки грунтофрези | Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв | 95; 212 |
Кількість секцій грунтофрези, шт | 6=(2+1)×2 |
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 24 шт. |
Ширина захвату грунтофрези, мм | 580, 840 |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 350 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ | |
Електрообладнання | - |
Вимірювальні прилади | - |
Інше обладнання | - |
ЗІП | В комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ |
|
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм | 1450×890×810 / 1450×890×720 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 80 / 85 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Країна виробник | Україна |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Марка двигуна | Kentavr |
Мінімальна ширина обробки | 62.2 см |
Максимальна ширина обробки | 87.4 см |
Максимальна глибина обробки | 30 см |
Кількість передач | 2 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Фрези |
Гарантійний термін | 12 міс |
Діаметр коліс | 8 дюйм |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 5 к. с. |
Об'єм двигуна | 211 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Об'єм паливного бака | 2.5 л |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1500 мм |
Ширина | 700 мм |
Висота | 1200 мм |
Вага | 113.5 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Галузі застосування трактора | Сільськогосподарські |
Тип ходової трактора | Колісні |
- Ціна: 24 000 ₴