Кошик
1079 відгуків
Широчайший выбор беспроводных наушниковПодобрать
+380 (97) 371-57-74
+380 (95) 706-98-03
ВАЙПЕР СУПЕР ПЛЮС
Кошик

Самокат Трюковий

Як вибрати трюкової самокат?

 

Розповідаємо про особливості вибору трюкових самокатів.

 

Як вибрати перший трюкової самокат (Kickscooter, pro scooter)   Вага

Вага більшості трюкових самокатів близько 4 кілограм. 

Моделі легше підійдуть початківцям - на них простіше вчитися новим трюкам. Самокати для початківців тут. Також легкі моделі котируються і в парку - такі самокати простіше крутити.

Стріт райдери, як правило, навпаки, катаються на більш важких самокатах - в стріті важлива міцність, а вона як правило досягається за рахунок більшої кількості металу, а значить більшої ваги.

Діаметр коліс 

Від діаметра колеса залежить швидкість, маневреність і стійкість: 

Початківцям і юним райдерам підійдуть трюкові самокати з колесами 100 - 110 мм. Такі самокати менш швидкісні, але більш стійкі; 

Райдерам старші і досвідченіші, варто вибирати з трюкових самокатів з колесами 110 - 125 мм. Швидкість самокатів з такими колесами вище. до Речі, самокати для досвідчених райдерів тут.

Розмір коліс змінюється і залежно від стилю катання - для стріта частіше вибирають колеса 110 - 120 мм, а для парку 100 - 110 мм

  Типи колісних дисків 

Колісні диски бувають спиць і цільні. Цілісні трохи важче, але цікавіше виглядають, спиць, відповідно, легше.



 

Існують і диски складної форми. Вони поєднують в собі легкість спицевих коліс і стиль цільних, але коштують, як правило, дорожче.



 

Матеріал колісних дисків

Колісні диски трюкових самокатів ділять на спицеві і литі. Вони відрізняються вагою і не поступаються один одному по надійності. 

Матеріали виготовлення дисків - пластик або алюміній:

Пластикові диски легше алюмінієвих. Самі колеса трохи м'якше, але менш надійні, ніж алюмінієві. 

Алюмінієві диски важче, але міцніше і жорсткіше. І їхати на них виходить швидше.

 

На яких зупинитися - вирішувати вам, але ми за алюміній.

  Висота і ширина керма

Вибір ширини та висоти керма залежить від зростання райдера і стилю катання. Стандартне положення керма для трюкового самоката - район талії або трохи нижче. 

Ширина керма самоката вибирається пропорційно ширині плечей райдера. Крім того, розміри керма залежать і від стилю катання: 

У стріті воліють високі і широкі керма; 

У парку використовують рулі нижче і вже; 

Приблизні значення співвідношення висоти керма і зростання райдера наведені в таблиці нижче. Вони не універсальні, кому-то краще на кермі вище, а кому-то для трюків комфортніше низькі рулі. Тим не менш, в якості рекомендацій таблиця підійде.

 

Scooter Height.jpeg
 

Нижче відео з докладною розповіддю про підбір висоти керма:


 

Розмір деки

Вибір довжини і ширини деки трюкового самоката залежить від розміру взуття райдера і стилю катання. Для правильного підбору використовуйте встаньте на деку і поставте ноги по діагоналі, під кутом 45 градусів. Дека підходить якщо: 

  •  Шкарпетки і п'яти звішуються не більше 4-5 сантиметрів;
  •  Обидві ноги вмістилися на деці;

Для великих розмірів взуття варто вибрати довгу і широку деку, і навпаки.

розмір деки залежить і від переваг в катанні: 

Для зтріта вибирають широкі - на них краще виконувати ковзання - широкі деки стійкіше на перилах і гранях. 

Для парку віддають перевагу більш компактні і вузькі деки для виконання технічних трюків.

 

Системи компресії

 

Системи компресії трюкових самокатів (Kickscooter, pro scooter)

  Різьбова компресія

Проста і недорога система, яка широко використовується в самокатах для новачків. Найчастіше різьбова компресія обертається не на відкритих підшипниках. А значить такий тип компресії потрібно частіше обслуговувати. Вилка тримається за рахунок гайки, затискає рульову. Затискається хомутом; потрібно кермо з пропилом.

  SCS компресія

Надійна і важка компресія, з-за цього досить дорога. Хомут тримає одночасно і вилку, і кермо. Затискається болтом і якорем, встановленим у вилці. Потрібно кермо без пропилу.

  KS(ICS) компресія

Легка і недорога система, підходить для більшості рулів і виделок. Якір встановлюється в кермо (ряд рулів поставляються вже з встановленим якорем), компресійний болт проходить через вилку знизу вгору. Хомут фіксує положення керма на вилці і одночасно підтримує компресію, запобігаючи люфт. Кермо потрібно з пропилом.

Система не самая удобная — для затягивания компрессии нужно снимать колесо. Поэтому встречается довольно редко.

  HIC(iHIC) компрессия

Компрессия держится с помощью якоря и болта, установленного сверху вниз через проставку (желтая на схеме). Хомут зажимает руль, вилку и проставку. У системы небольшой вес и высокая надежность. 

HIC и iHIC - одинаковые по принципу работы системы. iHIC устанавливают для рулей со стандартным (габаритным) диаметром - 31.8 мм, а HIC устанавливают для oversize (негабаритных) рулей диаметром 34.9 мм. Но под iHIC нужна специальная вилка с уменьшенным диаметром штока, а HIC можно установить практически на любую вилку. Руль требуется с пропилом.
 

Сподіваємося, стаття пояснила основні моменти вибору самоката. Пам'ятайте, що не буває “кращих” та “найгірших” моделей, а бувають відповідні і немає.


Високих вам вильотів і нових трюків!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner