Самокат Трюковий
- 3 080 ₴В наявностіGHOST - green
- 3 658 ₴В наявностіTitan PEG 4.7 - 110 mm К
- 3 850 ₴В наявностіTitan PEG 4.7 - 110 mm С
- 3 850 ₴В наявностіTitan PEG 4.7 - 110 mm З
- 3 966 ₴В наявностіTitan 4.7 - 120 mm gold
- 3 966 ₴В наявностіTitan 4.7 - 120 mm red
- 4 620 ₴В наявностіTitan PEG 5.0-115 mm red
- 4 351 ₴В наявностіTitan PEG 4.7-120 mm gold
- 4 351 ₴В наявностіTitan PEG 4.7-120 mm red
- 4 620 ₴В наявностіTitan PEG 5.0-115 mm gold
Як вибрати трюкової самокат?
Розповідаємо про особливості вибору трюкових самокатів.
Вага більшості трюкових самокатів близько 4 кілограм.
Моделі легше підійдуть початківцям - на них простіше вчитися новим трюкам. Самокати для початківців тут. Також легкі моделі котируються і в парку - такі самокати простіше крутити.
Стріт райдери, як правило, навпаки, катаються на більш важких самокатах - в стріті важлива міцність, а вона як правило досягається за рахунок більшої кількості металу, а значить більшої ваги.
Діаметр коліс
Від діаметра колеса залежить швидкість, маневреність і стійкість:
Початківцям і юним райдерам підійдуть трюкові самокати з колесами 100 - 110 мм. Такі самокати менш швидкісні, але більш стійкі;
Райдерам старші і досвідченіші, варто вибирати з трюкових самокатів з колесами 110 - 125 мм. Швидкість самокатів з такими колесами вище. до Речі, самокати для досвідчених райдерів тут.
Розмір коліс змінюється і залежно від стилю катання - для стріта частіше вибирають колеса 110 - 120 мм, а для парку 100 - 110 мм
Колісні диски бувають спиць і цільні. Цілісні трохи важче, але цікавіше виглядають, спиць, відповідно, легше.
Існують і диски складної форми. Вони поєднують в собі легкість спицевих коліс і стиль цільних, але коштують, як правило, дорожче.
Матеріал колісних дисків
Колісні диски трюкових самокатів ділять на спицеві і литі. Вони відрізняються вагою і не поступаються один одному по надійності.
Матеріали виготовлення дисків - пластик або алюміній:
Пластикові диски легше алюмінієвих. Самі колеса трохи м'якше, але менш надійні, ніж алюмінієві.
Алюмінієві диски важче, але міцніше і жорсткіше. І їхати на них виходить швидше.
На яких зупинитися - вирішувати вам, але ми за алюміній.
Вибір ширини та висоти керма залежить від зростання райдера і стилю катання. Стандартне положення керма для трюкового самоката - район талії або трохи нижче.
Ширина керма самоката вибирається пропорційно ширині плечей райдера. Крім того, розміри керма залежать і від стилю катання:
У стріті воліють високі і широкі керма;
У парку використовують рулі нижче і вже;
Приблизні значення співвідношення висоти керма і зростання райдера наведені в таблиці нижче. Вони не універсальні, кому-то краще на кермі вище, а кому-то для трюків комфортніше низькі рулі. Тим не менш, в якості рекомендацій таблиця підійде.
Нижче відео з докладною розповіддю про підбір висоти керма:
Розмір деки
Вибір довжини і ширини деки трюкового самоката залежить від розміру взуття райдера і стилю катання. Для правильного підбору використовуйте встаньте на деку і поставте ноги по діагоналі, під кутом 45 градусів. Дека підходить якщо:
- Шкарпетки і п'яти звішуються не більше 4-5 сантиметрів;
- Обидві ноги вмістилися на деці;
Для великих розмірів взуття варто вибрати довгу і широку деку, і навпаки.
розмір деки залежить і від переваг в катанні:
Для зтріта вибирають широкі - на них краще виконувати ковзання - широкі деки стійкіше на перилах і гранях.
Для парку віддають перевагу більш компактні і вузькі деки для виконання технічних трюків.
Системи компресії
Проста і недорога система, яка широко використовується в самокатах для новачків. Найчастіше різьбова компресія обертається не на відкритих підшипниках. А значить такий тип компресії потрібно частіше обслуговувати. Вилка тримається за рахунок гайки, затискає рульову. Затискається хомутом; потрібно кермо з пропилом.
SCS компресіяНадійна і важка компресія, з-за цього досить дорога. Хомут тримає одночасно і вилку, і кермо. Затискається болтом і якорем, встановленим у вилці. Потрібно кермо без пропилу.
KS(ICS) компресіяЛегка і недорога система, підходить для більшості рулів і виделок. Якір встановлюється в кермо (ряд рулів поставляються вже з встановленим якорем), компресійний болт проходить через вилку знизу вгору. Хомут фіксує положення керма на вилці і одночасно підтримує компресію, запобігаючи люфт. Кермо потрібно з пропилом.
Система не самая удобная — для затягивания компрессии нужно снимать колесо. Поэтому встречается довольно редко.
HIC(iHIC) компрессияКомпрессия держится с помощью якоря и болта, установленного сверху вниз через проставку (желтая на схеме). Хомут зажимает руль, вилку и проставку. У системы небольшой вес и высокая надежность.
HIC и iHIC - одинаковые по принципу работы системы. iHIC устанавливают для рулей со стандартным (габаритным) диаметром - 31.8 мм, а HIC устанавливают для oversize (негабаритных) рулей диаметром 34.9 мм. Но под iHIC нужна специальная вилка с уменьшенным диаметром штока, а HIC можно установить практически на любую вилку. Руль требуется с пропилом.
Сподіваємося, стаття пояснила основні моменти вибору самоката. Пам'ятайте, що не буває “кращих” та “найгірших” моделей, а бувають відповідні і немає.
Високих вам вильотів і нових трюків!